zondag 5 maart 2017

Laima

Op 30 november 2016 stond ik vol spanning Laima op te wachten op Schiphol, maar toen de bench van Laima aankwam, viel alle spanning van mij af en sloot ik dit kleine kroelkoppie direct in mijn hart. Iedere dag met haar is een feest. Niet alleen voor mij, maar ook voor mijn ouders waar ze 1 1/2 dag per week is. Laima wil het liefst 24/7 kroelen en is gek op aandacht. Ze vindt het leuk om naar het bos te gaan, maar samen de stad in is favoriet. Ze heeft namelijk niet alleen een heel lief karakter, maar is ook nog eens heel schattig om te zien, waardoor ze op straat veel aandacht krijgt.
Vorig weekend was ze voor het eerst mee in de trein en op verjaardagsvisite. Hoewel ze treinen van buiten (ik woon vlakbij een station) heel spannend vindt, ging het in de trein prima. Op de verjaardag liep ze parmantig rond en ging bij jong en oud even kroelen. Ik kan aan alles merken dat ze in Spanje een goed thuis heeft gehad (ze is voor de refugio achtergelaten), maar vraag me continu af waarom iemand zo'n ontzettend lief hondje heeft weggedaan. Ik zal het nooit weten, maar ben de vrijwilligers van ACE ontzettend dankbaar dat ze Laima zo liefdevol hebben verzorgd en hebben begeleid naar haar nieuwe mandje bij mij. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Ik heb ontzettend veel waardering voor jullie.

Beste bloglezers, ik wens jullie heel veel geluk en plezier met jullie ACE hond/kat.

Hartelijke groeten,

Monique Harpman



Geen opmerkingen:

Een reactie posten