vrijdag 3 maart 2017

Belleza

Ik liep stage in de periode eind augustus tot begin november. In de 2de Week van mijn stage ging ik met Fabienne mee naar het vliegveld om wat hondjes en een kat op een vlucht te zetten, toen ik de kat op mijn schoot had was t eerste wat ik zei oh wauw wat blijven die Siamezen mooi. Een heel gesprek over mijn 2 Siamezen die ik thuis had. En toen zei Fabienne nou als er nog een mooie Siamees binnen komt ben jij de eerste die het weet. De laatste 3 weken van mijn stage gingen in. Ik weet het nog als de dag van gister. Het was zaterdag avond rond half  11 en we zouden met de mede studenten maar Fuengirola gaan voor een gezellige avond. Toen ik in de bus zat kreeg ik een foto van de kat en informatie. ik was meteen verliefd. Ben zondag ochtend meteen mijn moeder gaan bellen en had toestemming gekregen om deze kat te adopteren. Maandag ben ik meteen naar kantoor gegaan en zijn we contact gegevens op gaan schrijven. Toen ging het allemaal heel snel. Voor het eerste ontmoet en haar naam bedacht  belleza ( schoonheid in het Spaans ) einde van mijn stage en binnen 4 weken was ze bij mij thuis in Nederland. Ze doet het heel goed en is erg gewend ! Ben blij dat ik de kans had haar te adopteren 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten