dinsdag 21 februari 2017

Sientje (was Cerise)

Zondag met 2 hondjes in de trein naar mijn moeder. Daar zag ik het nieuwe adoptiehondje van mijn zusje voor het eerst: Sientje (was Cerise). Sientje is net zo een blije, drukke vogel als Arya. Niet te zien dat ze al 5 puppen heeft grootgebracht en al bijna 3 is! Zij doet het goed met Frits, de eerste hond van mijn zusje.
Mvg Mayke

foto van Mayke van Lieshout.
Arya is zo kalm in vergelijk met Bart in het begin. Bart zat de hele weg te trillen en moest overgeven in het begin. Dat is nu weg hoor. Ze sliepen de hele weg op schoot heen en trug: wel elke keer ruim anderhalf uur hoor!

foto van Mayke van Lieshout.
Blije Sientje heeft flosjes op haar oren.

foto van Mayke van Lieshout.
Dit is Sientjes maatje Frits. Frits is heel kalm en heeft moeten wennen aan haar ruwe spel. Frits is vanaf pupje bij mijn zus geweest en dan ineens zo een woelwater erbij, die hem elke keer bij zijn sik grijpt en in zijn oren bijt...!!!

foto van Mayke van Lieshout.
Mamsie in haar nieuwe elektrische rolstoel. Sientje springt zo op haar plank. Mam ziet natuurlijk Frits en sinds kort Sientje vrijwel elke dag. Dankzij de vele bezoeken van mijn geweldige zus!!

foto van Mayke van Lieshout.
Knuffelmonster! Ze wordt het liefst op haar buikje geaaid. Vriendelijk, open, nieuwsgierig en vooral BLIJ!

foto van Mayke van Lieshout.
In Helmond heb je van die omheinde speelvelden. Kunnen ze ravotten en rennen. Alleen ruimen die Helmonders de poep niet op.

foto van Mayke van Lieshout.
Terwijl er overal poepbakken staan VLAKBIJ HET SPEELVELD???!!! Ik zou willen dat wij zoiets hadden in Adam. Dat is een grote wens van mij.

foto van Mayke van Lieshout.
Drukte bij mamsie binnen met 4 honden, haar 3 kinderen en 2 kleinkinderen. Hier Arya, Sientje en Frits met Ciel. Bart zat opgeborgen aan de stoelpoot vast, want hij viel weer aan

foto van Mayke van Lieshout.
Stel je voor dat Arya en Sientje elkaar wellicht kennen uit de refugio van ACE? Ze zaten daar in dezelfde periode. Alleen moest Sientje bevallen en haar 5 pupjes zogen. Sien is gered uit het dodingsstation, hoogzwanger. Arya zwierf op straat en is niet zwanger geworden waarschijnlijk, omdat ze hermafrodiet is en niet vruchtbaar.

foto van Mayke van Lieshout.
Bart gromde en viel uit tegen elk hondje dat binnen in de buurt kwam. Buiten geen probleem. Tja wat te doen dan met die drukte binnen? Dan maar vast aan de stoelpoot. Hij kon wel liggen in de grote fauteuil.

foto van Mayke van Lieshout.
Ik vind haar zo giga leuk en mooi!. Mijn zusje en Frits hebben echt geboft met dit dametje!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten