dinsdag 21 februari 2017

Scott (ACE Adonis)

Adonis nu Scott kwam een jaar geleden in ons gezin via de stichting ACE...het was een spannend moment, wat komt er? Hoe ziet hij eruit? Hoe is zijn karakter? etc.etc...en ik moet zeggen vanaf dag 1 is het een match,  net ofdat het zo heeft moeten zijn, van een klein angstig hondje is hij uitgegroeid tot een geweldige mooie lieve trotse kanjer!! Zijn ze anders dan Nederlandse honden? Wij vinden van wel, vanaf dag 1 toont hij dankbaarheid voor alles wat hem overkomt, warmte, de liefde, de aandacht en alles komt dubbel zo hard terug vanuit Scott!! Hij geeft zoveel terug aan ons. Wij zeggen wel eens dat het een lot uit de loterij is, soms is het net een mens want dan kan hij je minuten lang aankijken met een blik waar iedereen van zal smelten!! Hij luistert heel erg goed en ook los blijft hij mooi naast je lopen, in het veld is het net een hertje zo rent hij door het gras....je ziet hem gewoon genieten van alles om hem heen!! Het is voor ons niet zomaar een hond maar een vriend voor het leven!! Kan ik het mensen aanraden om een hond te adopteren?? Volmondig "JA"...omdat ik het iedereen gun om zich zo verbonden te voelen met een hond...een hond die anders misschien helemaal geen leven had gehad en daarom nu dan ook alles uit het leven haalt!! Ik kan nog uren doorvertellen maar ik denk dat iemand het zelf mee moet maken om dit gevoel te kunnen delen!! De hondjes worden er beter van maar ik denk dat je er als mens ook beter van wordt...voor ons de juiste keuze geweest en Scott hoort gewoon bij ons...ACE bedankt dat je ons gezin compleet hebt gemaakt met zoiets moois!! 
Groetjes Sandra uit Eindhoven 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten