maandag 20 februari 2017

Mijn geluksvogels

Lieve Fabienne,

Soms kijk ik op de website van ACE. Ik zeg soms, omdat ik het dierenleed gewoon niet onder ogen kan zien en ik al twee hondjes van ACE heb mogen adopteren.

Maar soms bezoek ik de ACE-pagina om de mooie verhalen te lezen. De succesverhalen komen niet uit de lucht vallen, dit komt door de tomeloze inzet van het ACE-team, de donaties en mensen die wel een hart voor dieren hebben.

Vijf en zes jaar geleden heb ik Ziggy en Pietje (nu genaamd Finn) geadopteerd. Vanaf het eerste moment beschouwde deze viervoeters elkaar als broers. Ze zijn onafscheidelijk.

Elke dag weer wanneer ik van mijn werk thuis kom, staan mijn vriendjes me kwispelend te verwelkomen. Dank je wel ACE dat ik Ziggy en Finn in mijn hart heb mogen sluiten.

Ga door met het goede werk. Het verschil maak je zelf door de eerste stap te zetten en een dierenvriend in je hart te sluiten.

Lieve dierengroet,
Yvonne Oerlemans




Geen opmerkingen:

Een reactie posten