vrijdag 17 februari 2017

Caesar voorheen (Woody) overleden.

In 2012 april heb Caesar geadopteerd bij ACE.
Vorige week donderdag 9/02/2017 heb ik hem laten inslapen.
Het laatste half jaar had hij epilepsie. De paniek aanvallen er voor en na werden steeds erger, langer.
Het enige wat hielp was met hen op de grond te gaan liggen dicht tegen je aan en troosten.
Zo hebben we dagen en soms nachten doorgebracht.
Op den duur begon hij de andere hondjes te happen, bleef maar blaffen, plaste en poepte in huis.
Het laatste is niet erg. Maar het bijten en blaffen wat maar niet te kalmeren was op den duur wel.
De onrust, het schudden met zijn bolletje was vreselijk om aan te zien.
Hierom heb ik toen besloten hem te laten inslapen.
Het spijt me zo.
Ik dacht als het appartement maar verkocht is en een huisje met tuintje misschien helpt dat.
Maar zo ver ben ik niet gekomen.
De verkoop gaat wel door en het verhuizen ook. Jammer genoeg gaat Caesar er niet van genieten. Hij is ongeveer 7 jaar geworden.
Veel te vroeg.
Wat een ellendige ziekte.
De andere hondjes, 14,13,11 ,7 wel hoop ik.
Groetjes Emmy Stegink.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten