donderdag 8 december 2016

Daisy May

In april zag ik op marktplaats een advertentie van Ace/Shin voor de hond Daisy May. Heb het door gelezen en de foto’s en het Youtube filmpje bekeken en het weer weg geklikt, de volgende dag nog eens gekeken en de daarop volgende dagen weer. Ik voelde me erg aangetrokken tot de hond en kon haar niet loslaten. Wij hebben al 2 honden en mijn echtgenoot vind dat eigenlijk wel genoeg, dus ik heb er bewust niet meer naar gekeken. Na verloop van tijd dacht ik, even kijken of ze er nog opstaat. maar toen was ze van marktplaats af. Heb het internet afgezocht en vond haar terug op de site van Ace/shin. Toen heb ik toch maar informatie ingewonnen en een beetje gezeurd bij mijn man. Uiteindelijk zei hij ; als je dat dan zo graag wilt moet je het maar doen. Dus Ace/shin meteen laten weten dat Daisy May bij ons kon komen. omdat we nog op vakantie gingen was het natuurlijk het beste haar daarna over te laten komen. We kregen een telefoontje van Niels dat ze 16 augustus op het vliegtuig zou gaan. Dus vol verwachting reden mijn dochter en ik naar airport Rotterdam en om 11uur kwam ze door de douane. Toen ze uit haar bench mocht stond daar een hele lieve grote lobbes. Bij thuis komt was ook de rest van het gezin inclusief mijn man verkocht. Tot op de dag van vandaag hebben we nog geen minuut spijt gehad dat we haar hebben geadopteerd. Ze is zo’n lieve trouwe hond en een hele grote vriend voor onze dochter met een beperking. We zouden haar voor geen goud meer willen missen en als ik naar Daisy May kijk en zie hoe blij ze altijd is denk ik dat ze heel tevreden is met haar nieuwe huis. 
Ik wil de medewerkers van Ace/Shin langs deze weg heel hartelijk bedanken voor hun inzet. Jullie doen heel mooi werk en op een hele prettige manier. De hele adoptie van informatie opvragen tot dat ze hier aankwam verliep heel goed en ook de nazorg vind ik heel keurig geregeld. Dank je wel allemaal, ook namens Daisy May.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten