zaterdag 24 december 2016

Bericht aan alle opvang mama s

Aan alle foster families,….

In naam van onze opvang hondjes schrijf ik dit bericht,…

Dank dat wij bij jullie thuis in jullie familie mogen leven tot we elders hetgeen dat rest van ons leven mogen leven in een nieuwe “thuis" !
Dank dat ik bij jou mag mee draaien in jullie dagelijkse routine, met alle ups and downs, jullie laten me nooit eerder gaan,…
Dank dat ik af en toe een plasje doe, en ook het andere,…en jij dat telkens weer voor me oplost,..…
Dank dat je me leert buiten mijn visitekaartjes te leggen,….
Dank dat ik mijn angsten mag over winnen als ik net ben aan gekomen en soms ook lange tijd daarna,…
Dank dat ik soms wel een iets stuk bijt, jij je wenkbrauwen fronst maar me toch verder een kans geeft,..
Dank voor jullie liefde en genegenheid, iets dat ik vaak moet leren ervaren, ….

Dank is het woord dat ik voor hen neerschrijf en onmetelijke knuffels,

Prettige Kerst vanwege alle opvanghondjes !!!



1 opmerking:

  1. Grenzeloze bewondering voor alle opvangmama's! Heel veel dank dat jullie er zijn want ikzelf zou het niet kunnen. Ik zou de hondjes niet meer kunnen afgeven... :-<
    En dat is laf... idd... want zo zou ik de beestjes hun gouden mandje laten mislopen... ben me ervan bewust...
    Dus nogmaals: grenzeloze bewondering! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen