vrijdag 30 december 2016

Bennie nu Zoro

Hallo lieve vrienden in Spanje. Ik denk niet dat jullie mij nog kennen. Ik ben Zorro, maar toen ik heeeeel lang geleden bij jullie woonde heette ik Bennie. Mijn baasje zegt dat ik nu 14 ben maar dat ik ook wat anders geweest zijn. Ik ben een beetje doof aan het worden. Eerst woonde ik bij mijn lieve papa en mama. Maar toen die beide overleden waren. Ben ik bij mijn baasje gaan wonen, zij is de dochter van mijn eerst families. Ik heb het hier heel fijn en wordt heel erg verwend. Maar dit is een lang verhaal aan het worden. Wat ik eigenlijk alleen maar wilde zeggen is, Een heel gelukkig Nieuw Jaar voor jullie allemaal, en dank je wel voor alles wat jullie voor mij en mijn soort genoten, doen. 

foto van Ace-charity Fabienne Paques.

foto van Ace-charity Fabienne Paques.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten