donderdag 20 oktober 2016

Vita


Ongeveer een jaar geleden is Vita (voorheen Saartje) bij ons komen wonen.  Begin juli 2015 werd ze gered uit een dodingsstation in Spanje. Ze was er slecht aan toe en heel erg mager.  
Dankzij ACE heeft ze een tweede kans gekregen.




Vita is van nature een blij, speels en sociaal hondje. In het begin moest ze wel erg wennen aan de twee katers, want die zijn nog groter dan zij zelf.  
Na 3 maanden voelden ze zich helemaal op hun gemak met elkaar, en nu zoeken ze elkaar telkens op.  Ze spelen samen, dagen elkaar uit, slapen samen, en Vita klimt ook net zo goed in de kattenklimpaal. Het allerleukste aan Vietje vindt ik dat ze een heel sterk eigen willetje heeft, ze houdt bv. niet van regen dus dan gaan we niet naar buiten.  En als ik te lang op het scherm van mijn laptop/ telefoon/tv zit te turen, mept ze mij er achter vandaan met haar voorpootjes…aan assertiviteit dus geen gebrek  ;-)


Het afgelopen jaar was fantastisch en ik hoop nog heel lang van haar te kunnen genieten 

Groet, Deniz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten