woensdag 26 oktober 2016

Jocko (Shanti) & Fieke (Mimi)

Hallo
 
Dit vonden we toch even het melden waard:
 
Zo'n 5 jaar geleden adopteerde ik via jullie organisatie Jocko (Shanti), een lieve maar o zo bange podenco.
Met veel geduld, beloningsgerichte training en de bijzondere hulp van mijn ander Shin-hondje, bodeguero Fieke (Mimi), bloeide zij stilaan open.
Ze kreeg weer vertrouwen in mensen en haar nieuwsgierigheid overwint het nu steeds van haar onzekerheid. 
Zo heb ik onlangs met haar zelfs een kleine demo gegeven voor de bewoners van het rusthuis waar ik werk: nooit gedacht dat ik dit met haar zou verwezenlijken.
 
Met dit verhaal wil ik maar zeggen dat elke hond het waard is ...
en dat je met de juiste aanpak en het nodige geduld uiteindelijk het mooiste geschenk krijgt:
ware hondenliefde Afbeeldingsresultaat voor free emoticons mugsy
 
 
Fieke is intussen "moederoverste" van onze groep van 4 (naast Jocko en Fieke hebben we ook nog Jin, een Mechelse herder, en Kamiel, ook een adoptiehondje).
In 2015 is zij zwaar ziek geweest maar zij is er gelukkig weer op door gekomen en beleeft nu haar tweede jeugd. Dat het een doorbijtertje is, wisten we al...
 
Samen genieten wij nu elke dag van het geluk van onze viervoeters...
 

Eén boodschap: Don't shop,... adopt!

Bijgevoegd nog enkele sfeerbeelden van een hondeleven ;-)
 
groetjes uit Geraardsbergen
 
Silke & Kristof
Fieke, Jocko, Kamiel & Jin








Geen opmerkingen:

Een reactie posten