vrijdag 7 oktober 2016

Dika (ACE Elvie)

Ons Dika is een enorm super goeie hond. We hebben totaal geen problemen met haar. Ze gaat werkelijk overal met ons naar toe. Ze wordt zelfs in B&B’s toegelaten waar geen honden in mogen, omdat ze zich ongelooflijk voorbeeldig gedraagt. Wat een gouden hond! Bijna elke dag zeggen we tegen elkaar dat wij onszelf echte bofkonten vinden met zo’n hond. Het heeft heel veel inzet gekost, maar het is het meer dan waard geweest. Zelf zie je het niet eens zo, maar mensen om me heen herkennen Dika niet meer als ze haar een hele tijd niet hebben gezien. En een ieder zag mijn inspanning, geduld en liefde voor Dika, maar ik vond het geen belasting. Ik wist dat het goed zou komen, want ik begreep haar. Al zou iemand mij een miljoen voor haar bieden, wij zijn onafscheidelijk……..
Marja  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten