maandag 22 augustus 2016

Opvanghonden worden geadopteerd.............door de opvangster.

Een adoptante vertelt :
" In 2014 kon ik Lomenia(nu Lobke) niet uit mijn hoofd krijgen. Een Podenco Maneto, nog nooit van gehoord. In de 'Woef' las ik een artikel over de Podenco. Ik heb Lobke toch geadopteerd en nog geen minuut spijt gehad, mijn clowntje, mijn beste vriendin en de rechterhand van de roedelleider. Dankzij haar ben ik nu helemaal verliefd op de Podenco.
In 2015 is Scay als herplaatser bij ons gekomen, het ventje verdiende een kans, maar was totaal mijn type hond niet.Scay dacht daar anders over en heeft ons geadopteerd. Een zalig manneke om in huis te hebben, de braafste van de vier.
In december2015 kwam Dasja(nu Asja)in opvang. Zo een bang klein dingske. Haar ene oogje loenst, maar wat een schoon poppeke.Ze is nu niet meer bang, de held van het veld.

Hiermee wil ik eigenlijk een oproep doen aan iedereen die nog een viervoeter in huis wil nemen.Adopteer! Deze hondjes zitten niet in een asiel omdat er iets mis is met hen, deze hondjes zijn trouwens de meest dankbare.
In Nederland en Belgie kunnen julli ook kennismaken met de opvangers die al gewend zijn aan het gezinsleven. Geef hen een kans en je krijgt onvoorwaardelijke liefde terug"





Geen opmerkingen:

Een reactie posten