donderdag 11 augustus 2016

Jasmine gaat 110 km fietsen om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor onze honden!

Op 18, 19 en 20 augustus ga ik geld inzamelen voor ACE/SHIN (http://www.ace-charity.org/), de organisatie waar ik mijn twee honden adopteerde. Sinds ik deze organisatie leerde kennen, groeide mijn respect voor de grote inzet van de vrijwilligers én de daarmee gepaard gaande mooie resultaten. 
Ik maak een symbolische fietstocht van Hemiksem (België) naar Hapert (Nederland) om de hondjes Takkie en Peppie (broer en zus) even weer samen te brengen na vijf jaar...
De fietstocht is 110 km, ik trap ongeveer veertig kilometer per dag.
Er zijn verschillende mogelijkheden om te sponseren:
- Doneer rechtstreeks aan
*Belgie: BELFIUS ANIMAL CARE/ BE42780592218254
*Nederland: ABN AMRO/ ACE CHARITY/NL02ABNA0463518128
met vermelding Takkie en Peppie.
- Neem een abonnement op het ACE-magazine of plaats er een advertentie in. Uiteraard komt een verslag van deze tocht in het magazine. ( 18 euro- 4nrs. redactieacemagazine@gmail.com vermeld bij de mail dat het gaat om de sponsoring van deze aktie)
Tip: sommige vrienden sponseren een bedrag per kilometer: van € 0,10 tot € …?
U kunt sponsoren tot 1 september.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten