woensdag 8 juni 2016

Monty: oorzaak van een burenruzie!

Een jonge Spaanse vrouw stond aan de deur met Monty!
"Hij moet hier blijven, want mijn buren kunnen niet verdragen dat ie blaft als we thuiskomen.
Ook als ie mag gaan wandelen, maakt ie lawaai en dat kunnen we niet hebben, want we willen geen problemen met de buren!”
Zo eenvoudig is het om van je kleinste schat af te geraken die je nu net een jaar geleden in huis haalde van een nestje van de buren!
Terwijl ze dit vertelde, kuste en knuffelde ze Monty en dan kwamen de gekende krokodillentranen! Ik nam Monty in mijn armen en ben weggereden, want anders zou ik waarschijnlijk grof geworden zijn! Ik informeerde nog naar vaccins en een chip, maar dat kende ze niet!
Een chip? Wat is dat? Vaccins? Wat is dat? Toch was het geen blondje, maar een brunette! En daar ging ze ...
Monty bleef achter in mijn armen: bang en rondkijkend, en maar naar de deur! Waar is ze? Waar is ze?
We zijn nu bijna 17 jaar in deze rescue wereld, maar toch blijft het mij steeds verwonderen hoe mensen zo makkelijk een levend wezen dumpen alsof ze een koopje terugbrengen!

Meer gegevens over Monty vind je hier.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten