zondag 26 juni 2016

Door vrijwilligerswerk bij ACE nu adoptant van 3 honden!!

In 2010 leerde ik SHIN/ACE voor de eerste keer kennen, ik ging dan vrijwilligerswerk doen na mijn studies als dierenartsassistent. Ik bleef de organisatie volgen vanop een afstand. Alles veranderde op 10 mei 2013, toen viel de beslissing voor Aurora (nu Lima) te adopteren. 23 juni vloog ik met haar terug naar België, ons leven samen kon beginnen! September 2014 vlogen we richting Mijas, ze mocht een broer gaan kiezen. Die broer werd gekozen in Algeciras, waar Lima zelf vandaan komt, en die luisterde naar de naam Fausto. We zijn samen gaan wandelen en het klikte meteen. 11 oktober vertrokken we richting België. September 2015 vlogen we terug richting Mijas en ja hoor: een derde hond ging meekomen. Deze oude Galgo, Totie, ging meekomen in opvang. Ik vloog in november terug om haar op te pikken, ze is bij ons gebleven. Ze zijn alledrie zo verschillend, zo lief en aanhankelijk! Veel van mijn vrienden hebben ze aangenaam verrast, Lima is harteloos gedumpt met kapotte achterpootjes (dit is intussen in orde), Fausto zat 2 jaar in een asiel, Totie heeft 11 jaar bij jagers geleefd en toch sluiten ze iedereen in hun hart. We vliegen in september terug naar hun geboorteland, Totie blijft bij vrienden door haar leeftijd, en ik? Die zal proberen er geen 4de in haar valies te steken. 😬

Tanya Neyts












Geen opmerkingen:

Een reactie posten