maandag 30 mei 2016

Henky

Mijn man en ik waren zaterdag jl. in de Refugio op bezoek en we hadden het op een gegeven moment over de Bodeguero.( Ik weet uit de verhalen dat het hele leuke honden zijn en dat veel mensen denken dat ze hetzelfde zijn als de Jack Russel die bij ons in Nederland bekend staat als een kleine, hevige blaffer) Fabienne vertelde ons toen over Henky ook een van de zovele Bodeguer's in de Refugio, Alleen Henky moest daar dringend weg vanwege de Leishmania die eerst weg was maar door de enorme stress, warmte, vocht en zo was de Leishmana in alle hevigheid terug gekomen.
Of wij ons niet over hem wilden ontfermen, opvang of adoptie. Als hij daar maar weg was. Mijn man had al gezegd voordat we naar Spanje gingen dat de 6 Spanjaarden die we nog hebben genoeg was en er niet een meer bij kon. Maar jullie begrijpen al, na er een nachtje over geslapen te hebben zei hij me dat Henky wel bij ons erbij kon!!! Wij hebben hem vandaag voor het eerst gezien en hij is een schat. Lag heerlijk bij mijn man op zijn schoot of bij mij en vond het heerlijk. Hebben heel even gewandeld maar hij is te ziek om het lang vol te houden. We weten nu zeker dat Henky bij ons komt en kan opknappen!!

Dit is Henky en wat zal hij maar ook wij blij zijn als hij bij ons thuis is.
We gaan zorgen dat hij snel opknapt en hopelijk herken je hem op de ACE dag niet !!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten