dinsdag 10 mei 2016

Bibi (Mandarientje)

Hallo hier eindelijk mijn update over Bibi.
Het gaat supergoed met Bibi, de kleine Chihuahua. Ze is bij ons sinds begin december.
Ze zou oud en op zijn, maar ze is een heerlijk energiek en dankbaar hondje.
In de eerste dagen week ze geen moment van mijn zijde en durfde niet buiten te plassen.
Haar pleegmama in Spanje vroeg mij haar niet op te sluiten in een bench, want ze sliep bij haar in bed. Nou, dat mag ze hier ook hoor en elke nacht ligt ze naast me als een kind! Sinds 2 nachten gaat ze nu ook rustig beneden in haar mandje slapen. Een teken dat ze zich toch ook zonder mij veilig voelt.
Overdag slaapt ze ook veel, maar dat mag als je 8+ bent!
En wat ook zo mooi is,  is dat ze nu ook lekker los loopt buiten. Ze houdt mij goed in de gaten, komt als ik roep en loopt met mijn 2 andere hondjes mee op snuffeltocht,  geweldig!
Spelen kent ze niet, misschien dat het nog komt. ..maar ze is gelukkig en mijn zoontje en ik zijn heel blij dat ze bij ons gekomen is.
Lieve groet, Ilze uit Zwijndrecht en een pootje van Bibi.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten