woensdag 13 april 2016

Oskar 1 jaar bij ons.

Het is alweer een jaar geleden dat we Oskar op konden halen op Eindhoven Airport.
En ik moet je zeggen, wat vliegt de tijd toch snel.
Oskar is een speelse maar zeer sociale hond.
Er zijn hier kinderen in zijn directe omgeving en deze ziet hij als echte maatjes.
Ik krijg ook vaak complimenten over Oskar en men vraagt mij vaak naar het ras.
Oskar woont hier dan wel niet in Spanje, maar aan buitenlucht geen gebrek.
Wij wonen hier in een bosrijke omgeving en Oskar heeft het geluk dat hij hier iedere dag heerlijk met mij mag wandelen.
Soms wel een paar uur aan één stuk, heerlijk.
Oskar is wel echt een mannetje en kan soms wel wat ondeugend zijn.
Hij bijt graag op van alles en doet heerlijk waar hij zin in heeft.

Maar bovenal is het een fijn huisdeur en zijn wij zeer tevreden en blij dat wij iets meer dan een jaar geleden deze keus hebben gemaakt.
Zie de foto's die ik heb bijgevoegd van Oskar van toen en van nu.

Wij willen ACE als gehele organisatie bedanken voor het hele traject en ik hoop dat jullie nog voor heel veel andere honden een geweldig huis kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,


Oskar, Ans en Willy van Zutphen






Geen opmerkingen:

Een reactie posten