maandag 28 maart 2016

Puck

Tijdens mijn stage bij ACE heb ik natuurlijk ook een hond geadopteerd, Puck! 
Het mail contact met ACE verliep soepel en snel.
Helaas was ik eerder terug uit Spanje dan Puck, maar na 3 (lange) dagen wachten in Nederland kon ik eindelijk Puck weer zien. 
De eerste dagen vond ze alles erg spannend en blafte ze heel veel. Na 2 dagen was ze al dikke vriendjes met onze andere hond Jaimy. 
Ze is gelukkig snel gewend aan Nederland en inmiddels blaft ze bijna niet meer. Ze geniet van alle aandacht, speeltjes en wandelingen. 
Ze doet het super goed hier; We hebben haar niet hoeven leren alleen (met Jaimy) thuis te blijven, dat ging meteen al goed. Ze was redelijk snel zindelijk en leert super snel. 
We hebben inmiddels de basiscursus afgerond met een heel goed rapport. Omdat we het allebei heel leuk vinden om naar de cursus te gaan, zijn we begonnen met de jonge honden klas. 
We hebben een paar keer contact gehad met ACE voor de nazorg van Puck, maar gelukkig is alles prima gegaan.

Ik heb een filmpje gemaakt over Puck's eerste 3 maanden in Nederland: https://www.youtube.com/watch?v=jpA3kkLCL4Q

Bedankt voor de goede zorgen en natuurlijk voor Puck!


Groetjes Naomi












Geen opmerkingen:

Een reactie posten