donderdag 11 februari 2016

Moekie (Mouky)

Ik ben dolgelukkig met Moekie. Hij is een beetje mijn schaduw. Hij is Heel erg lief en dapper en erg grappig. Een lief boefje. Hij is ook heel erg makkelijk. Wij hadden hem nog maar twee weken toen hij meeging naar Texel en daar kon hij al gewoon los lopen op het strand. In het park en in het bos loopt hij ook gewoon los achter ons aan. Hij wil ons gewoon niet kwijt! 
Hij is één keer achter een kat aangevlogen maar toen ik naar huis rende om iets lekkers te halen om hem mee te lokken, stond hij al weer achter me! Hij is gek op autorijden en metro en tram zijn ook geen probleem. Dit jaar gaat hij ook mee in het vliegtuig, naar Kreta en op de Stena Line naar Zweden waar we gaan kanovaren. Ik heb een goeie oppas gevonden voor de dagen dat mijn vriend en ik moeten werken. Met de kat gaat het ook steeds beter. Moekie past door het kattenluik en begraaft soms botjes in de tuin. Vervolgens mag de kat dan niet van hem naar de tuin! Ik ben nu een beetje spaarzaam met botjes geven. Als Moekie er een krijgt doe ik het luik dicht. De enige minpuntjes zijn dat hij moeilijk alleen kan blijven. Dat probeer ik op te bouwen. Verder heeft hij aan beide achterpootjes patella luxatie, 2e graads. Hij zou moeten worden geopereerd  met 6 weken benchrust maar hij wordt panisch in een bench. Dus daar ben ik nog een oplossing voor aan het zoeken. Een leven zonder Moekie zou zo saai zijn. Ik zou niet meer zonder hem kunnen en willen leven. En mijn vriend ook niet!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten