zaterdag 20 februari 2016

Bowie

Hallo  Ik ben Bowie ... 
Ik ben met een groot vliegtuig naar hier gekomen... Want er was een familie in Nederland die mij in een video zag op YouTube  bij ace ace charity.... En yesssss ze kozen voor mij ...... Dus alles werd snel geregeld ... En toen met mijn mede broertjes en zusjes die ook een goude mand hadden gekregen werden we overgevlogen...... Toen ik 24 oktober aan kwam zag ik al 2 lieverds erg nerveus naar mij kijken.... Maar ik, ik was op slag verliefd op hun. ..... Na alles goed geregeld te hebben van uit ace mocht ik mee .... Echt NAAR HUIS ...... En daar stond mijn broertje jannus op mij te wachten... Vanaf het begin zijn wij goeie maatjes.🐾🐾... Tja toen kwam het hij mijn broer mocht al op bedje slapen dus ja nou ik nog ..... Vrouwtje vond dat ik een raar geurtje bij me had... En dat was ook zo .... En toch yeahhhhh ik mocht ook op bed 💤💤💤... Ik heb toch geslapen echt zooooo heerlijk stil en warm.. Smorgens stond er voor mij een heerlijk maaltijd klaar🍗🍖 ... Dus buikje vol en daarna heerlijk gewandeld mijn mijn man baasje🌾🌻🌳Daarna ben ik in bad geweest💞💞3 dagen later kreeg ik zo jeuk aan mijn achterwerk dat mijn vrouwbaasje  mij mee nam naar een hele lieve dokter ... Tjeee hij was lief maar in mijn achterwerkje zitten was toch niet zo prettig... Heb een💉en💊gekregen....Maar nu is alles perfect... Ik eet goed , sorry en poept goed 😂😂😂ook ga ik wandelen met vrouwbaasje  de polder rond zeg ze 🏞 heerlijk samen want mijn broer jannus kan dat niet meer...... Mijn leven is 100% beter ik ben blij dat ik hier bent ...... O ja wat ik nog vergeet te vertellen ... Toen ik aan gekomen was hier  gingen we eerst ff een rondje lopen met ze allen maar door de spanningen heb ik niks buiten gedaan...... Helaas  heb ik mijn arme darmen geleegd in de keuken😬😬😬en ze waren niet een boos .🙀🙀🙀.... Maar dat was de eerste en laatste keer dat ik binnen wat gedaan hebt ........ Ik ben een model hondje uit Spanje ole  
Groetjes aan iedereen die ik achter moest laten,  maar helaas voor hun zien ze mij niet meer terug😂😂😂      
Ps hierbij dank ik jullie voor wat jullie voor mij hebben gedaan 🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾heel veel groetjes van mij Bowie ............. Gave naam trouwens 😍😍😍



Geen opmerkingen:

Een reactie posten