zondag 10 januari 2016

Macho ( bij jullie Ruben)

Macho ( bij jullie was het Ruben) is 3 Oktober aangekomen in Rotterdam dus ruim 3 maanden bij ons nu en het gaat super met hem, hij heeft al veel punten verbeterd alleen andere mensen in ons huis vind hij niet echt prettig, meestal bij mannen blaft hij hard en is hij echt bang maar het gaat langzaam vooruit, zijn wereldje word iets groter....
 
Macho is erg lief, aanhankelijk, vrolijk en blij naar ons toe, hij speelt heerlijk met alles, rennen en mee wandelen, lange routes vind hij geweldig, los durven we nog niet....hij vind alles lekker soms teveel bedelen maar die grote mooie bruine ogen lijken mij en mijn man te betoveren, onze dochter van 16 is best streng naar hem toe en consequent  dat heeft hij ook nodig maar het is gewoon een super lieve vriend en beste maat waar we erg van genieten.We zijn stapel dol op hem.
Waar ik ben is Macho als ik in de keuken bezig ben ligt hij daar ben ik boven gaat hij mee, heel de dag achter me aan, ik vind het gezellig en heb er geen problemen mee.
 
We hebben goede ervaringen met jullie organisatie, alles prima geregeld en fijn de nazorg, we volgen ook alles via Facebook en er komen zoveel mooie verhalen voorbij soms met een lach soms met een traan en kan het iedereen aan te bevelen een hond bij jullie te adopteren en te redden uit de ellende waar ze in leven, als ik zie hoe bang en getraumatiseerd Macho was en hoe het nu gaat ben ik zo blij dat wij deze stap weer hebben genomen ( vorige hond kwam ook uit Spanje/Malaga en ook zoveel plezier aan beleeft helaas te vroeg gestorven met zijn 9 jaar) ik zou het weer doen.
 
Vriendelijke Groet,
 

Nicole van Nijnatten. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten