woensdag 13 januari 2016

Hanke, .... 400ste Virtuele adoptie !!

Heel graag zou ik vandaag al mijn mensen van de “virtuele adopties” willen bedanken, door hun blijvende bijdragen zijn we vandaag aan nummer 400!!! Hanke is uitgekozen als fosterhond nr. 400 door Katrine.
Dit bewijst voor mij dat ik toch met iets bezig ben waar mensen iets aan hebben en waar de honden van onze Refugio geweldig mee geholpen worden.
Al mijn virtuele adoptanten blijven heel nauw betrokken bij hun fosterhondjes en hebben toch het gevoel om voor hen iets meer tebetekenen dan gewoon een donatie te doen, zij hebben hun “eigen” asielhondje.
Ik wil hierin ook altijd verder gaan en ook familiehondjes terug verenigen, de broertjes en zusje samenbrengen om elkaar nog eens te ontmoeten. ~De moederhond nog eens bezoeken of leren kennen.....virtuele adoptie kan soms heel ver gaan en ik doe dit werk al 12 jaar met heel mijn hart en met heel veel plezier!!!
Vriendelijke groetjes,
Maries
Vrijwilliger Virtuele Adopties

1 opmerking: