zondag 31 januari 2016

Een gedichtje gemaakt door Jolien

Dag Ineke en iedereen van A.C.E,
Dit gedichtje is gemaakt door Jolien 12 jaar voor alle hondjes in NOOD en ook voor Blinky!



Blinky,
Heb A.C.E leren kennen door mijn vriendin Karina is ook vrijwilligster van A.C.E!
Na ongeveer 2 maanden zoeken en twijfel hebben we Blinky op site gezien en gereserveerd! En huis bezoek gehad van Monique was tof en leuke namiddag
Eindelijk de dag 16 /12/2015 Is Blinky naar huis gekomen. En samen met Karina en Jolien en Chris zijn we hem gaan halen in Zaventem was spannend en veel emotie en daar zijn we goed opgevangen door A.C.E !
Eerste dagen was wennen voor ons maar ook voor Blinky!!Hij heeft 2 huisjes bij mij en mijn broer met 2 kinderen en is het al goed gewoon!!! En heeft vele mandjes en heeft ook hun eigen kast  bij mij en Jolien! En mijn oudere hond Happy, 6 jaar, begint ook te spelen!!! Wel schattig om te zien en hij is een kleine kapoentje en krijgen heel veel vriendschap….. Gaat graag wandelen, spelen in de tuin , spelen met ons en lopen …….
Blinky is een super hondje en wij zijn heel blij dat we hem hebben aangenomen hebben.
Zo een klein verhaaltje!!!
AAN ALLE DIEREN liefhebbers,

NB: Neem zo een hondje in  NOOD ,ze hebben ons nodig!
Groetjes
Jolien en Gerda


En ook een dikke pluim voor alle A.C.E vrijwilligers voor de steun en inzet om deze hondjes te helpen……………………

Geen opmerkingen:

Een reactie posten