zaterdag 23 januari 2016

Bericht van mijn sponsorhondje Kirra

Het gaat prima met Kirra. Makkelijk was het eerlijk gezegd niet, want negeren dat je gebeten wordt, kan niet iedereen.  Ze heeft een gedragstherapeut en een clicker cursus (bijna) achter de rug en we lopen al vanaf het begin, iedere dag ruim twee uur met haar, waarvan één uur los. Ze is er flink door veranderd. Dat ze mijn vrouw en de honden die ze tegen kwam voor het laatst beet, is alweer een maand of twee geleden. Ze vertrouwt mij nu al volkomen, blijft weliswaar eenkennig, maar krijgt toch een steeds betere relatie met mijn vrouw en gedraagt zich voor een chow behoorlijk sociaal tegen mens en dier, behalve tegen konijnen en katten, die ze gelukkig niet te pakken krijgt. We investeren dus echt in haar, wat zeer aan haar besteed is. Vroeger bevroor ze vaak en had ze angstaanvallen, maar dat komt nog maar zelden voor. We zijn allebei gek op haar en ik denk dat ze bij ons eindelijk echt thuis is. Echt gehoorzaam wordt ze nooit, maar dat zijn wij ook niet.
Ik denk dat wij met Kirra een echte ACE succes story zijn. We willen jullie nog bedanken dat jullie haar uit de narigheid gehaald hebben. 


Met hartelijke groet,
Joost, Mariko en Kirra




Ingestuurd door Ineke Jongeleen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten