zondag 20 december 2015

Sany overleden.

Sany,....aan Marc en zijn vrouwtje,..dank je wel,...
Tot mijn grote spijt heb ik geen goed nieuws.
Sany is zachtjes in mijn schoot ingeslapen.
Ik vond het veel te vroeg maar helaas, hij kon niet meer.
Hij was op, je zag hem zienderogen achteruit gaan.
De 3 maand en 6 dagen dat hij hier was, hebben we heel veel genoten en veel plezier gehad met elkaar, desondanks zijn ellendig verleden.
Hij heeft het vertrouwen in de mens niet opgegeven.
Hij was een pracht van een Mastin.
En onze andere 3 hondjes hadden er heel veel respect voor.
Lieve Sany, het was een moeilijke maar een vreugdevolle korte tijd dat we hebben meegemaakt en ik bedank je voor zoveel liefde die ik van je gekregen heb.
Het spijt me dat het niet langer heeft mogen duren.
Ik wens je een goede reis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten