woensdag 30 december 2015

Sandor - ACE Fuego

Ruim vier jaar is Sandor nu bij ons, en wat vliegt de tijd!
Het lijkt soms nog zo kort geleden dat we vol spanning op hem stonden te wachten op Schiphol.  Het begin van een avontuur, want wie kiest er nu voor een hond die je nog nooit in het echt gezien hebt?   Gek genoeg wist ik direct na het zien van zijn foto op internet, dat dit gewoon mijn hond was. Zonder zweverig te willen klinken, voelde ik zijn energie en wist ik dat het goed was.   

Sandor is zo ongeveer alles wat ik zocht in een hond.  We zijn dan ook zo vreselijk blij met hem.  De mensen van ACE hebben hem gered uit het dodingsstation, hem anderhalf jaar verzorgd en geleerd dat niet alle mensen slecht voor dieren zijn.  Echt een grote pluim voor alle ACE mensen, want ook de nazorg was dik in orde.  Sandor vindt het inmiddels heel gewoon dat hij nu een verwend prinsje is (in de goede zin van het woord), en zo moet het ook zijn.


Groetjes van Mai Mai, Mieke en Sandor (Fuego)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten