maandag 21 december 2015

Perra vh Annemieke

Op 8 december werd ik (ace Annemieke)opgehaald in Brussel...liggend op schoot werd ik met de auto naar Nederland meegenomen. Mijn vrouwtjes gaven mij de naam Perra, waar ik na 2 dagen al goed naar luisterde. Eenmaal in Nederland maakte ik kennis met twee kattenmannen, die mij eerst niet wilden bekijken. Twee dagen heb ik ze niet gezien. Ik zag mijn kans daardoor schoon en heb me al hun speeltjes toegeëigend! Nu lopen we gewoon langs elkaar door en eten we uit elkaars voerbak. Ik hou heel veel van mijn vrouwtjes en het liefst slaap ik tussen hen in...En soms mag dat ook. Ik kan al af en toe loslopen op een plek waar ik niet weg kan. Plassen buiten vind ik soms nog moeilijk maar met buiten poepen heb ik geen moeite! Het stinkt zo he! Mijn vrouwtjes zeggen dat ze me niet meer kwijt willen en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet terug naar Spanje wil...Of het moet voor vakantie zijn!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten