dinsdag 22 december 2015

Berichtje van Stan (voorheen Lannister)

Dag Fabienne en co,

Ik ben nu een dikke maand in België en ik heb het hier reuze naar mijn zin. Ik ben heel blij met mijn warme mand (die vlak naast de verwarming staat).
Ik hoor mijn nieuwe baasjes vertellen dat ze reuze blij zijn met mij en dat ik heel slim ben want ik was na drie dagen al zindelijk! Dat heb ik toch goed gedaan hé!
Ik geniet heel erg van alle knuffels die ik krijg maar ook van de wandelingen en lekkere beentjes. Ook met de poezen ben ik dikke maatjes, zelfs de dierenarts vind ik top :-). Zij was ook al direct verliefd op mij.
Mijn baasjes gingen deze week een paar daagjes op vakantie en weten jullie wat? Ik mocht gewoon mee! We hebben lekker gewandeld, we zijn naar het strand geweest en we hebben gewinkeld. Ook dat deed ik super volgens hen, al vond ik het best een beetje eng. Ik ga ook naar de hondenschool dus nu kan ik al zitten, wachten, spelen en zelfs al een beetje liggen, knap hé! 

Dank je wel Fabienne en co om voor mij deze nieuwe thuis te zoeken!

Veel pootjes, likjes en knuffels 


Stan en zijn nieuwe familie xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten