zondag 8 november 2015

Weer een gratis transport naar Spanje geregeld door Yvonne!

Een paar weken geleden heb ik weer een gratis transport kunnen regelen naar Spanje, maar ze zouden er nog foto's van maken als het daar was aangekomen was maar dat zijn ze vergeten. Ik  heb weer 10 vliegtuigkennels opgestuurd die ik in Zestienhoven ophaal, en mijn auto vol voer die de adoptanten die hun honden komen ophalen op vliegveld Rotterdam gedoneerd hebben (zie 1ste foto) Op de 2de foto zie je allemaal lekkers voor de honden die ik bij mijn groothandel gekochtheb en welke  gesponsord zijn door Drankenhandel Janson uit Vlaardingen.  
Dus adoptanten die honden of op Schiphol, of Eindhoven of Rotterdam komen ophalen, denk ook aan de honden die in Spanje achterblijven en verwen ze met lekkere brokken voor de honden of anders kattenvoer, ze zijn er in Spanje heel erg blij mee!!.  En Yvonne zorgt dat het weer op transport naar Spanje gaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten