woensdag 4 november 2015

Moortje, Jip (ace liliane) en Lola (ace Janne)

Hierbij een update van mijn lieve hondjes en de oma van het hondje van mijn dochter

Het gaat heel goed met de honden. Moortje heb ik nu bijna 3 jaar en is dus bijna 15 ze is de beschermvrouwe van Jip (liliane). Moortje vind autorijden nog steeds vervelend en spuugt daarom ook nog steeds. Jip is het waakhondje thuis Ze is heel aanhankelijk en een beetje een gek. Zij is nu 4 ½ en haar heb ik nu 1 ½ jaar. Spelen met balletjes of andere dingen snappen beide niet. Dan hebben we nog Lola (janne) van mijn dochter wat een geweldig beest is dat ze zal nu zo’n 1 ½ jaar zijn. Ze luistert goed en is heel erg aanhankelijk en verschrikkelijk jaloers. Alle drie zijn ze geweldig. Zoals je op de foto’s kunt zien pas ik nogal eens op lola nou feest hoor met z’n vieren op de bank. Heel erg gezellig.

Met vriendelijke groet,
Eveline Brandhorst





Geen opmerkingen:

Een reactie posten