woensdag 18 november 2015

LEON, Pitbull , geen oren, geen waarde, ....

Mijn naam heb ik nog niet lang,….
Mijn leven kreeg ik 5 maanden geleden aangeboden, door mijn lieve mama, toch sta ik vandaag op straat,…
De 5 maanden dat ik leefde werden mijn oortjes reeds afgeknipt, abrupt en bruusk,…
De 5 maanden dat ik leefde wilde men mij voor wrede gevechten gebruiken,…
De 5 maanden waren een hel,..eenzaamheid en angst omringde mijn bestaan,..
De 5 maanden die ik leefde werd ik gedumpt op straat, sliep op straat, leefde op straat,…
De 5 maanden wilde ik zo graag zijn wie ik ben, een pup, een kleine pup die wil leren en vriendschap wilde delen,..
Mijn lijfje kreeg schurft, werd mager en werd verworpen, mensen trapte me weg, 
Mensen keken minachtend naar mijn tere lichaam dat voor hen niet meer dan een symbool is voor negativiteit, gevechten bijten, wij pit bullen worden zo onterecht beschuldigd, veroordeeld,  zonder oordeel,..
Ik ben zo niet,…ik hou van jullie, ben dankbaar gered te zijn, ben een pup die wil spelen en leren, respecteren en waarderen,.. met deze eigenschappen worden wij allen geboren, leer het me en ik zal je dankbaar zijn,..
Sinds kort ben ik opgenomen in de refugio, ben ik Leon, ben ik iemand tel ik mee, ben ik een hond die als elke hond word geliefd en verwend in de mate van hun mogelijkheden,..
Wie geeft me een kans, neem me voor wie ik ben en niet voor wie de maatschappij me wil zien …
Ik, Leon, net gedoopt en net op weg naar een andere wereld, de wereld die elke pup verdient,…
Ik, Leon wil spelen, en ravotten, ondeugend zijn maar gehoorzamen, bij je zijn en je gelukkig maken met mijn pure vriendschap die in mijn hart nooit is weg geweest,…nooit ben ik ander geweest dan elke andere pup die deze wereld binnen stapt,..






Voor meer gegevens klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten