maandag 23 november 2015

Kimi

Hallo allemaal, hier iets over Kimi.
Vanaf de eerste dag is Kimi al thuis bij ons. Ze heeft een heel uitgesproken gezichtje, komt misschien door haar roze neus en pientere ogen,  maar dat ze humor heeft staat vast.  Iedere dag is een feest met haar, komt ook door haar dankbaarheid en onvoorwaardelijke trouw aan ons gezin. Ze is altijd blij en is ook altijd in de buurt bij mij. Ik heb veel honden gehad die alle stierven aan ouderdom en ze waren me allemaal dierbaar maar m,n meisje is toch anders, bijzonder misschien, omdat ze veel heeft meegemaakt. Ze probeert er iedere dag weer het beste van te maken. Ze stapt altijd met haar beste pootje uit haar mand en maakt van iedere dag een zonnige dag. Ze speelt graag met haar speelgoed al is ze wel wat lomp, eet graag uit haar bakje en daarna uit die van Chilly, onze andere hond. Dat ze dikker wordt moeten we in de gaten houden. Buiten vindt ze alles interessant en heeft een jacht instinctje. Het is een klein hondje met een groot hart voor alles en iedereen en we zijn heel blij met haar. Dus beste mensen voor ieder die een hondje zoekt en echt iets goeds wil doen haal een hondje uit het asiel. Het leed houd niet op bij onze grens en er zijn nog zoveel Kimi,s op deze wereld die alleen maar hun liefde willen delen met ons. Geef ze een kans, je krijgt een hondenleven vol dankbaarheid en vreugde  terug en je doet iets goed voor alle honden  waar dan ook.  Ik heb geen spijt van mijn meisje, ben alleen maar blij met het leven wat ik haar kan geven. Hier wat foto,s en een filmpje met haar eerste piepbal. 
Groetjes monique



Klik hier voor het filmpje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten