vrijdag 2 oktober 2015

Vlucht 27 september Schiphol.

Ik ben met mijn dochter Dagmar in augustus naar de refugio geweest om daar te gaan helpen.
Daar hebben we Candela (Luna) ontmoet. Het was meteen klik tussen Dagmar en Luna.
We hebben foto's en filmpjes op Facebook geplaatst en ze werd geadopteerd. Ik had al gezegd dat we ons best zouden doen om haar in Nederland te verwelkomen en zodoende zijn we de vlucht van 27 september gaan opvangen op Schiphol.

Ik heb bijna geen foto's kunnen maken maar wel een filmpje.
De hondjes die aangekomen zijn waren Candela, Obelix (grote Mastin Espangnol), Emilio (kleine beige), en July (zwarte cross Perro).
Dank ook voor de mensen die deze vlucht hebben begeleid. Tranen van vreugde zijn gevloeid. Deze kanjers hebben een THUIS gekregen dankzij de adoptanten,vluchtbegeleider en natuurlijk de hard werkende mensen in Spanje. 

Ik hoop dat jullie ook genieten van ons filmpje. Klik hier.

P.S. we gaan in oktober weer naar de refugio om nog meer honden te knuffelen.


Mvg Dagmar en Martin Derksen.



2 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk filmpje hoor!!! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij waren de gelukkige die honden mee mochten nemen, wat indruk heb dit op ons gemaakt, ik hoop nog wat van de eigenaars te horen, hoe het met hun hondjes gaat.
    het waren toch voor ons even onze hondjes, hahahah

    BeantwoordenVerwijderen