donderdag 1 oktober 2015

Baton en zijn (salon)-kennel....

De tijd vliegt voorbij....Baton is al weer twee jaar bij mij....bij ons moet ik
zeggen....hij heeft een harem van vijf dames....
Een aantal van jullie kent zijn verhaal nog....vastgebonden aan een lantaarnpaal en toen bleek dat hij gechipt was zei zijn toenmalige bazin dat hij oud was en hij zo naar het dodingsstation kon...ze wou hem niet meer...
Zo kwam hij in Algeciras terecht, bij Paky...

Nadat mijn oude reu was overleden keek ik op de site van ACE of hij er nog op stond... Had hem steeds gevolgd, maar een tweede reu dorst ik niet aan...en ja...hij was er , helaas voor hem , nog steeds....
Toen direct actie ondernomen en aangezien ik al twee honden van ACE had, kon de procedure snel ingezet worden....

Twee jaren zijn voorbij....hij is de liefste zachtste hond die je je maar bedenken kunt....saampjes zijn we een "match made in heaven"..
De dames zijn wat vinniger....herken ik .....dus een tegenpool is heerlijk...

Omdat hij groter is dan mijn 5 teven had ik al tijden het idee om de speelruimte wat te vergroten...echter ik kon nooit een geschikte tafel vinden...en out of the blue ineens liep ik er tegen aan...
Mooi formaat, niet te licht zodat ze hem niet omver kunnen lopen ,apart model...houd niet zo van doorsnee....en zo handig een bak om de kranten en tijdschriften kwijt  te kunnen.....toch???????

Na wat gedoe omdat mijn pakket weer eens te groot voor mijn auto was,
heb altijd het idee dat alles moet passen met wat getrek en geduw,  mijn lieve neef om hulp gevraagd...die heeft ook altijd briljante ideeen dus omdat het ook in zijn auto niet paste, werd de oplossing gewoon op het dak, vastgezet met mijn jachtlijnen en....we zouden rustig doen...vooral rustig rijden....ik als letterlijke backup er achter....nou ik moest echt de turbo inschakelen....was maar meter of 300 hoor....binnen vijf minuten thuis....


Het nieuwe item was nog niet goed uitgepakt en....jawel hoor....Baton had ontdekt dat je onderin lekker kon liggen,dat vond ik wel wat hard....dus....mandje er  in...en dat werd dus een andere bestemming als voorzien... plop....daar lag hij en....had zijn "ik ga hier een hele fijne tijd in beleven"- uitdrukking .....ofwel....mij krijg je hier niet uit....
Hij is nauwelijks  uit zijn salonkennel  weg te slaan...als ik ga zitten komt hij gauw bij me liggen en...krijgen de andere honden ook een kans...want niets is zo'n populair item geworden als ons nieuwe meubelstuk .....

Baton van wegwerp-hond aan paal gebonden tot ware salonheld met
bijbehorende plek.....ach....die papierwinkel kan ook wel ergens anders liggen...toch??? In wezen wist ik wat er zou gebeuren en....wat is dit leuk om te zien hoe fijn hij zijn plekje vindt....nou ja....soms heeft een van de anderen zich er ook uitgebreid in genesteld.....
Wat vinden jullie.....nog 5 erbij  bestellen ??????

Anita Andela


Baton vindt dat je hier lekker kunt slapen....

Voor de foto wil ik wel even kijken...

Maar val dan toch weer in slaap....

Drie Spaanse honden....houden van siesta....

Lief koppie.....

7 opmerkingen:

  1. geweldig anita waar haal je dat vandaan stuur maar pb.
    die Boton lijkt op mijn jazz.
    xxx van die gooise kakkers hier
    Zanne en Jazz en natuurlijk joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha wat een slimme schat is het toch Anita... Hij heeft het maar goed voor elkaar bij jou... Knuffeltje voor Baton en de dames uit Heerhugowaard

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa...hij is echt heel slim...gaat prima met hem....match made in heaven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hij is zeker slim....heeft het prima naar zijn zin...match made in heaven.....

    BeantwoordenVerwijderen