zondag 27 september 2015

Nino

Hallo
Toen ik als puppy geboren werd zag het voor mij niet goed uit na enkele dagen werd ik moederziel gedropt ergens aan de kant van de weg.
Gelukkig heeft er iemand mij op tijd gevonden en mij bij ACE afgezet.Daar hebben ze mij dadelijk ontfermt over mij en van mij een gezonde pup gemaakt.
Toen ik sterk genoeg was hebben ze mij ter adoptie gezet...
Zo ben ik nu al ondertussen 3 jaar in Belgie terecht gekomen bij mijn fantastische adoptieouders Nancy en Bruno 
( mammie en papa ).
Ze vinden mij zo een knapperd  dat ze van mijn foto een canvas hebben laten maten ( zie hieronder ) en ik ben er best fiet op zulle.
Zo zie je maar dat ik het van een zielig hoopje ellende heb gebracht tot een knapperdje en dit allemaal dankzij ACE!
Dikke knuffel van little nino ( nu Nino ) x x x en veel groetjes van mijn baasjes Nancy & Bruno


Geen opmerkingen:

Een reactie posten