vrijdag 28 augustus 2015

Eerste keer naar de SHIN dag.

Hallo iedereen,
 
Wij kijken echt uit naar de Shin -dag het is voor ons de eerste keer, maar wij twijfelen er niet aan dat het super wordt.
Ik wil heel graag de motor achter de organisatie leren kennen, ik twijfel daar geen moment aan, dat het een warm en sympathieke vrouw is met haar dierenhart op de juiste plaats, net zoals alle medewerkers van Shin.
Ik zou door het vuur gaan voor de dieren, want er wordt hen zoveel onnodig pijn gedaan, het woord pijn is hier zelfs niet op zijn plaats. Het is ronduit marteling dat sommige doen.
Ik kreeg deze week een bericht, waar een man vuurwerk in de muil van zijn hond stak, en deed dat ontploffen, verschrikkelijk hoe dat dier eruitzag, dit kan toch niet meer.
Wij zijn zo blij dat we drie honden kunnen hebben van de wereld waarin ze zo worden behandeld , wij krijgen van hun zoveel vriendschap en liefde.

 

En onze kleinste en laatste adoptie van in Mei komt mede.
De andere twee blijven lekker thuis in hun sofa.
Ik ben echt verslaafd aan het natte neuzen nieuws, allemaal gelukkige honden, met even gelukkige baasjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten