maandag 24 augustus 2015

Daisy/Days

Op 22 april is Daisy aangekomen op Schiphol, ze was een klein bang hondje, wilde niet uit de bench komen. Ze is veranderd in een heel lief aanhankelijk hondje, wil de hele dag geknuffeld worden, volgt mij overal. Ze kan prima opschieten met de honden van mijn kinderen, maar is wel een beetje jaloers als ik andere honden aai. Ze kan ook goed alleen blijven en als ik thuiskom rent ze al blaffend door het huis, terwijl ze anders nooit blaft. Ze is alleen nog bang voor mannen, loopt met een grote boog om ze heen, behalve bij mijn zoon, bij hem kruipt ze heerlijk in zijn nek om geknuffeld te worden. Ik ben heel gelukkig met haar en ik hoop nog heel lang van haar te genieten. 
Bedankt Ace voor alles. 
Groetjes van mij en een knuffel van Daisy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten