donderdag 27 augustus 2015

Ace bezoek augustus 2015 Dagmar en Martin

Samen met mijn vader ben ik 6 dagen naar de refugio van ACE geweest. Het was een prachtige, liefdevolle emotionele en leerzame week. Wat een dankbare honden vol liefde. Vele met een verleden vol pijn, afschuw en angst en ondanks dat komen de meeste graag knuffelen en op je schoot liggen. Welke kooi je ook langsloopt, je kan in elke kooi je hand steken en je krijgt gelijk honderden kusjes. Alle honden verdienen een kans, ACE zit vol met schatten dat heb ik afgelopen week wel gemerkt.. Prachtige, lieve en liefdevolle hondjes op zoek naar warm huisje waar zij hun liefde kunnen uitten. Ook al zitten ze bij ACE veilig en warm, zijn we toch op zoek naar een mandje in een warm huis voor iedere hond waar ze vrij buiten kunnen rennen en spelen zoals zij verdienen. Sommige hebben nooit die kans gekregen... Maar waarom?? Waarom worden zij mishandeld, waarom belanden zij in dodingstations en ga zo maar door.... Dat is wat ik mij afvraag. Laten wij allemaal deze honden een kans geven. Niet alleen door er een te adopteren, je kan ook virtuele adopties doen, een hondje in de opvang nemen, een weekje komen helpen of een donatie doen. De honden zullen u zeer dankbaar zijn met elk greintje liefde dat ze maar krijgen.



Mvg Dagmar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten