zondag 5 juli 2015

Verhaal van lilly

Mijn verhaal over Lilly, zaterdag 28 juni was het dan zo ver  samen met Henk Nouwens vertrokken wij naar Spanje Malaga, waar ons avontuur begon. Om een kijkje te nemen in het Spaanse asiel! En om mijn eigen adoptie hond Lilly op te gaan halen!

De vlucht was zo voorbij, voor wij het wisten was het vliegtuig geland. Die zelfde middag waren Henk Nouwens, die ook een ace hond heeft geadopteerd in Maart van dit jaar genaam Feria, in  het asiel, wat een leuke momenten hebben wij daar beleefd! Was een hele belevenis om kijkje te nemen in het asiel! En wat een schattige hondjes ,wij hadden voor alle honden koekjes mee genomen, ook hebben we koekjes achter gelaten! De ontmoeting met Lilly was hardstikke leuk! In het begin een beetje verlegen! Maar ze kwam steeds een koekje bij mij ophalen, en Lilly liet het toe om geaaid   te worden! Zo kregen wij contact, dat was heel fijn. Ik vond het allemaal erg bijzonder!

Nu zijn we bijna een week verder en Lilly doet het hardstikke goed! Ze poept en plast al buiten, eet goed haar brokken! En koekjes vind ze heerlijk! Thuis heb  ik al meerdere honden en het gaat steeds beter tussen Lilly en de andere honden.

Lilly is mijn tweede ACE hond, in 2012 heb ik al een hond geadopteerd bij ACE, Jack! Een blonde labrador.
   
Wij zijn zeker van plan om volgend jaar nog een bezoek te brengen! En dan vliegen we ook honden mee naar hun gouden mand!
 
Ik denk vaak terug deze dagen thuis aan de tijd in Spanje! Ik zal dit nooit vergeten!

Een honden poot van Lilly en de andere honden! Joy Jack, Jaika!

ACE doet geweldig goed werk! Ga zo door

Lieve groet van simone Hofstee




 Bij Lilly op bezoek



 Lilly klaar voor vertrek

Lilly klaar voor vertrek naar Nederland

Lilly thuis in Nederland plaats Leiden



Lilly thuis op de bank

Drie meiden thuis op de bank Lilly en Jaika en Joy vooraan

Lilly en Jaika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten