zaterdag 18 april 2015

Vrienden voor het leven

Vanmorgen zat ik de herhaling te kijken van Irene Moors en Carlo Boshard. Er waren veel gasten waaronder de toppers, er werden veel vragen gesteld. En ze kwamen hun nieuwe single promoten.
De single ging over hoe belangrijk vrienden wel niet zijn. Ik keek ook eens voor me. En ja hoor wie zaten er vlak voor me, zonder bril te zien. Twee van mijn grootste vrienden voor het leven.
Twee bodeguerootjes van ACE. Mannetje(pocoloco) en Vriend(foxyfoxtrot). Ik wil nogmaals benadrukken, wat voor een fijne hondjes het zijn. Mijn twee bodeguerootjes zouden moeten jagen, doen ze waarschijnlijk ook wel, maar ik gooi met ballen, en daar zijn ze dus helemaal door niets vanaf te brengen. Tijdens strandwandelingen staan mensen stil, te kijken, te filmen want de bal is heilig. Ja, en de baas natuurlijk. Kijk maar, vlak voor mijn neus. Echte vrienden voor het leven, groeten van mijn twee grote kleine vrienden,en van mij natuurlijk,

Gerrie Bakker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten