donderdag 19 maart 2015

Jack (voorheen Mac)

Mijn naam is Jack en ik ben in december 2013 via Ace bij mijn nieuwe baasjes gekomen.
Ik voel mij al helemaal thuis in mijn nieuwe home. Ik hou van gezelligheid en mensen om mij heen.
Ik weet graag wat mijn baasjes aan het doen zijn en duw desnoods mijn hoofd er tussen.
Als alles in orde is vertoef ik graag op mijn fleecekleed op de bank om lekker te snurken.
Ik hou wel van afwisseling op zijn tijd. Ik heb het nodig om even een sprint te trekken en te spelen met andere
hondenvrienden. Dan ben ik soms wat wild dus het is fijn als de andere hond net zo enthousiast is.
Ik volg graag konijnensporen en hap in takken of in ballen.
Ik luister best goed, hoewel ik soms ook koppig ben. Dan doe ik net of ik niets hoor of blijf gewoon zitten.
Ik doe echter graag iets voor een lekker hapje en ik baal als ik alleen een aai over mijn bol krijg als ik mij uitsloof.
Ik ben altijd vrolijk, alleen van slecht weer word ik wat humeurig. Ik hou erg van de zon en zonnebaden.
Mijn baasjes vinden mij vaak grappig en daar maak ik dan ook gebruik van. Ik kijk ze net zo lief aan tot ze mij
met mij komen spelen en knuffelen. Of ik sloof mij uit met mijn bot waar ze dan hard aan moeten trekken.
Ik hou er van om mensen en andere honden te ontmoeten als ik buiten ben. Ik ben dan heel spontaan en
nieuwsgierig. Kortom, ik heb het erg naar mijn zin bij mijn nieuwe baasjes. Zij zijn ook heel blij met mij en dankbaar dat Ace alles zo goed geregeld heeft.
Voor wie mij wil blijven volgen, kijk even op mijn Facebookpagina: ‘Jack Hundi’.

Vriendelijke groeten,

Marjan van den Bergh en Ed Engel








Geen opmerkingen:

Een reactie posten