zondag 8 maart 2015

De 37 opvanghonden van Annemie !

Opvangmama van Ace/Shin geworden en nummer 38 en 39 zijn de volgende die zullen aankomen op Zaventem.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik er nog geen seconde spijt heb van gehad. Ook veel verdriet gehad maar ooh zo een voldoening die je krijgt van al die stumpertjes!! Ik volg ze nog allemaal mee op en geniet telkens van de verhaaltjes en foto’s die ik krijg van de adoptanten!!
Bedankt voor het vertrouwen in me!!! EN ik stop er zeker nog niet mee hoor!! Ik heb wel een voorkeur voor platsnuitjes (zoals jullie wel merken op de foto’s) , maar noodgevalletjes en speciallekes zijn hier ook welkom!!


Lieve groetjes van Annemie (Moemie)

Om alle hondjes te kunnen zien die al in opvang bij Annemie hebben gezeten klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten