woensdag 18 maart 2015

Verslag Bully

Boelie nieuws dinsdag 19.00 uur:

Zoals jullie op de foto's en het filmpje zien gaat het redelijk goed met Boelie. Tot mijn verbijstering kunnen John en ik hem beide een brokje voeren. Je moet je alleen klein maken. Zodra je gaat staan wordt hij boos.  Dat wordt hij overigens ook op Beer. En dat is dus wel een probleem......maarrrr het is nog veel te vroeg om op te geven. Hij ligt nu in z'n bench te slapen. Heeft lekker gegeten. Drinkt veel. Hij ademt wel snel in z'n slaap maar dat is misschien nu door alle commotie. Hij mag nog niet los lopen. Dat durf ik nog niet. Ook voor Beer. Eigenlijk moeten ook zn oogje en oren gedruppeld maar ook dat vind ik nu teveel. Tot zover Boelie update.

Update 2. Dinsdag 22.00 uur
Boelie heeft besloten toch maar een andere weg in te slaan.
We gingen met Bully en Flap een rondje wandelen en Beer besloot ook mee te willen.... Dat ging goed. Ik vermoed omdat Boelie dan niet in de bench zit.
Toen we terug kwamen wilde ik Boelie niet meteen terug in z'n bench doen en ging op een stoel zitten en ik besloot Boelie aangelijnd te houden. Boelie besloot op schoot te willen!!! Ik schrok ervan. Heb hem toch maar opgetild en zie "what happens next" in het filmpje!!!! Ik werd beetje overmoedig en dacht dat ik z'n oren en oog wel even kon doen omdat hij er zoveel last en jeuk aan heeft. Helaas... Hij bijt naar de flesjes. Misschien morgen..... Hij ligt nu beneden in de gang in z'n bench te snurken.... Truste Boelie! En Flap en Beer...jullie zijn echt kanjers!!!!!! Welterusten allemaal! X

Boelie update woensdag 9.00 uur

Boelie snurkt nogal. Dat hoor je ook best goed boven als hij in de gang ligt....

Boelie vond gisterenavond in de speelgoedmand in de bijkeuken een kluif. Ik dacht "nou dat is eigenlijk wel lekker voor hem, heeft hij wat te doen". Maar nee, de kluif moest verstopt worden. In een doos met spullen die in de bijkeuken staat. Boelie ging met kluif op de doos staan, zakte er doorheen, kwam er weer uit zonder kluif en toen was het goed.
Ik moet nog even kijken wat de schade is.... ;-)

Gisteravond heeft hij nog best lang liggen hijgen in zn bench in de gang. Maar uiteindelijk toch in slaap gevallen en lekker liggen snurken.

Het was vanmorgen toch weer spannend natuurlijk. Gisteravond eindigde prima maar weet hij dat ook nog?
Ik had alleen zn halsbandje aan laten houden en de lange lijn afgedaan. Vond ik toch eng als ik er geen zicht op heb 's nachts. Dus die lijn moest weer aan alvorens hij die bench uitkwam..... Snoepje is het magische woord. Dus eerst paar brokjes gegeven voor de zekerheid. Deuren dicht en de bench open. En ja hoor, hij ging kwispelen en liet zich aanlijnen.
Even in de tuin gaan wandelen samen met Beer en Flap. Beer even laten ruiken aan hem, neus aan neus, en toen Beer voor de zekerheid weer weggestuurd. Flap blijft op afstand. Hij moest wel enorm veel plassen, heeft gisteren ook enorm veel gedronken. Dat merkte ik ook toen hij terug binnen kwam en in de hal tegen mn overgordijn aanplaste!!!

Het is wel grappig want hij loopt me overal achterna. Ik probeerde weer van de gelegenheid gebruik te maken om zijn oog te druppelen maar helaas, hij hapte weer..... Dus vanmiddag toch maar even naar de DA. Ik kan hem zo niet laten lopen. Misschien hebben ze een foefje.

John is inmiddels niet lief meer want daar ging hij vanmorgen toch naar grommen toen die hem wilde aaien. Gelukkig had ik hem nog steeds aan het lijntje. En dat blijft voorlopig ook zo.
Ik heb John hem zn eten laten geven. In de hal, zodat hij op zn gemak kan eten. Blikvoer is er tussen uitgevist en de brokjes staan er nog, dus die gebruiken we nu als snoepjes die ik af en toe voer door de bench nu.

Toen de behangers vanmorgen binnenkwamen gingen ze naar hem staan kijken. Ja dat mag dus niet! Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen, je hoort het hem denken.... Grommen. Kopje trillen.
Tja, en toen ging John weg. Even Boelie gedag zeggen en omdat Boelie niet gromde dacht overmoedige John dat hij maar meteen zn vinger in de bench kon stoppen.... Nog voordat ik kon zeggen "eerst laten ruiken" of "geef hem iets lekkers".... HAP, vinger weg. Maar gelukkig omdat John hem op tijd introk. Flink geschrokken natuurlijk. Ik boos op John, Boelie boos op iedereen en John geschrokkken vertrokken.
Boelie was nu dus ook boos op mij. Dus droog mariakoekje geprobeerd. Dat ging erin als koek! Hopla en weer vrienden!!
Boelie ligt nu nog te snurken in zn bench in de hal ivm de behangers die nog bezig zijn. Ben benieuwd hoe het vanmiddag bij de DA gaat. Wordt vervolgd.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten