woensdag 28 januari 2015

Moortje en Jip

Hallo beste dierenvrienden

Hierbij stuur ik wat recente foto’s van Moortje en Jip (ace liliane) Het gaat goed met beide hondjes. Moortje heb ik inmiddels 2 jaar en zij is nu ca 14 jaar. Jip heb ik in maart verleden jaar geadopteerd zij wordt in juni 4. Jip is nog steeds angstig buiten ze is bang voor bijna alle honden. Ik ben met haar op cursus geweest maar dit mocht niet helpen. Moortje neemt het altijd voor haar op. Mort is niet angstig. Mort slaapt veel maar ze is al een oude dame natuurlijk. Jip is de hele dag alert. Slapen doen ze lekker op de bank, bed of stoel die in de slaapkamer staat. Waar Moortje is volgt Jip. Het zijn hele lieve aanhankelijke hondjes. Dankbaar zijn ze. Ze kunnen goed alleen zijn. Autorijden lukt goed met Jip maar Mort spuugt nog steeds dat is jammer maar ja niks aan te doen. Ben blij dat ik ze een goed huis kan geven de lieverds.

De eerste foto’s zijn toen ze bij mij aankwamen. De andere zijn recente foto’s.

Blijf doorgaan met Ace top.


Met vriendelijke groet,


Eveline Brandhorst






Geen opmerkingen:

Een reactie posten