woensdag 28 januari 2015

Mijn roedel

Ik heb al jaren twee schatjes van jullie stichting, Mara en Pientje (voorheen Magda en Lien).
Samen met Vera (van Sosstrays) en Lexi (van Rescuedogs) mijn heerlijke roedel Spaanse meiden.
Van Vera, de grootste, hebben we helaas afgelopen zomer afscheid moeten nemen. Ik troost me met de gedachte dat ze, ondanks haar traumatische eerste jaren, kettinghond in Spanje, en later geworsteld met onder andere Leishmania, die ik na vele kuren giftige troep onder de duim heb gekregen met Allopurinol, een simpel mensenmedicijn tegen jicht, een prachtig leven bij mij heeft gehad. Mijn dierenarts zei toen hij het zag: het is hier met recht de hondenhemel! Een tweepersoonsbed met dekentjes en beren haha en buitenbedden.
Lexi, Mara en Pien genieten daar nu nog van, als dametjes van inmiddels middelbare leeftijd.

Ik stuur een foto mee van mijn roedel: de grootste is dus Vera, de een na grootste Lexi en de twee kleintjes Mara en Pien.

Groetjes Manon



Geen opmerkingen:

Een reactie posten