donderdag 8 januari 2015

Fluffie

Beste ACE-ers,

Mag ik me even voorstellen: Ik ben Fluffie en ben nu bijna 9 maanden oud. Mijn baasje heeft me op 10 september 2014 opgehaald uit jullie asiel in Spanje. Na een vervelende vliegreis kwamen  we aan op Schiphol en werd ik door Nils Vogelzang  (ACE) officieel overgedragen aan mijn nieuwe baasjes. Ik werd heel angstig door al die drukte om me heen. Ik was alleen geblaf om me heen gewend. Toen we thuis kwamen werd ik voorgesteld aan Frommel, de Tibetaanse terriër. We ravotten wat af met elkaar. Ja een hele fijne speelkameraad. Wat moest ik wennen aan alle dingen om me heen. Ik vond de bank meteen en kan daar heerlijk zacht op slapen, dat was ik totaal niet gewend. Er ging een wereld voor me open. Ik werd zindelijk gemaakt door mijn baasjes. Nu zit ik op pubertraining en dat vind ik fantastisch. Mijn lieveling beesten zijn toch wel de vogels en met name de zwarte kraaien. Ik krijg ze maar niet te pakken, ze zijn zo vlug. Dit was even een kleine impressie hoe het met me gaat. Ik hoop dat ik mijn broertje Mazzel nog eens zie. Misschien dit jaar op de bijeenkomst ACE?

Tegen mijn lotgenoten zou ik willen zeggen: Houdt moed, er komt een dag dat je ook een goed tehuis zult vinden!

Ik ben mijn baasjes dankbaar dat ze mij hebben geadopteerd en geef ze dan ook veel liefde.

Een dikke poot van


Fluffie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten