zaterdag 31 januari 2015

Casimero, mag ik even,...

Hallo Allemaal, 

Sinds 2012 verblijf ik in een kooi in de refugio, de jaren gaan aan me voorbij, ik krijg eten en drinken en mag af en toe eens uit mijn hok, ...
Een lieve vrijwilliger die drie keer per jaar naar de refugio komt neemt me eens een dagje mee naar het strand, ik loop dan geniet van de zeelucht maar vooral van even vrij te zijn, van even genieten hoe het zou kunnen zijn, ….ik word geknuffeld en mag mee een terrasje doen,…een aai van de mensen om me heen, een knuffel van de ober die me mooi vindt..en dan,…dan gaan we terug,…lood in mijn pootjes,… de weemoed, …de kooi,…de eenzaamheid,..de nachten die lang zijn, de dagen die moeten worden ingevuld,..
Jaren,…jaren en jaren,..hoe kan het, ik ben een labrador, wel zwart, maar ik ben een echte labrador in hart en nieren,..ik hou van de mens, ik wil zo graag dat mijn enige droom waarheid
wordt,…een warme mand, elke dag opstaan om te mogen samen leven in een gezin of bij iemand thuis,..dat is mijn grote droom…
Denk je dat het nog komen kan ?
De deur gaat dicht,…ik blijf kijken en hopen,..een vriendelijke knuffel over mijn bol,….en dan,... de nacht breekt aan en de eenzaamheid blijft achter samen met mij,..ik bid God dat er ooit ook voor mij de dag komen mag,…


Casimero, hok sectie 4 refugio Mijas
Klik hier voor meer gegevens over mij.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten