woensdag 24 december 2014

Adoptie verhaaltje van Arkodos y Lorraine

Alweer 6 jaar ben ik een gelukkig hondje maar ook had mijn leventje geen goede start. Ik liep te zwerven op straat en liep bij restaurants te bedelen voor eten, samen met mijn broertje Arko. Ook wij werden door de hondenvangers gevangen en zaten daar te wachten op ons einde. Het was dag 8 en hadden nog 2 dagen te gaan toen plots Fabienne verscheen, ze zag ons en wilde ons meenemen, maar er kwam iets tussen, ze kregen woorden en het was gedaan, ze kreeg ons niet mee. Maar ik zag aan haar blik dat ze het niet op zou geven, 1 dag nog te gaan. En ja hoor, dag 9 ’s morgens vroeg was zij er weer, gaf ons niet op en na lang onderhandelen kreeg ze ons eruit, zij was zo zorgzaam voor ons. Na 6 weken kreeg ik een geweldig baasje, ben de hemel te rijk en gelukkig. Na 1 jaartje kreeg ik er een vriendinnetje bij, Lorraine. Ook zij heeft een slecht begin van haar leven gehad, nog slechter als ik. Zij heeft 1,5 jaar met ongeveer 20 honden in een donker hok geleefd, met slechts een bak roestig water en altijd aan een ketting vast gezeten. O wat was ze bang toen ze werd bevrijd door Amalia, 10 honden hadden het niet gered, ze waren te verzwakt. Lorraine had pupjes, maar 1 voor 1 gingen ze dood. Ze was erg jong en erg triest en uiterst bang, maar toen ze bij ons kwam heb ik ze op sleeptouw genomen en laten zien dat ze hier welkom was en hele leuke baasjes die goed voor mij zorgen. Langzaam overwon ze haar angst en ging het snel goed. Wij zijn gelukkig en mijn baasjes zo dankbaar dat ze ons hebben, waar een wil is is een weg, heb geduld en hoe angstig ook een hond is, met geduld komt het goed.

Duizend maal dank aan Fabienne en het hele team, knuffel van Arkodos y Lorraine.

Hopelijk krijgen vele hondjes in 2015 ook een gouden mand.
Prettige kerstdagen, Feliz Navidad

Fabiola en Marko

Arkodos toen

Arkodos nu

Lorraine toen

Lorraine nu

Samen met ons vrouwtje


1 opmerking:

  1. Ik als schoonmoeder wil (als het mag) hier even op reageren
    Nou die hondjes,die zijn duizendmaal beter af als menig kind
    Een behandeling en liefde dat die krijgen daar zijn geen woorden voor
    Dit verdient echt een compliment
    Gr. Adrie Bakelaar

    BeantwoordenVerwijderen